דפיבריליטורים השוואת מחירים

השוואת דפיברילטורים – נושאים שצריך לבדוק לפני הרכישה

רוצים לקנות דפיברילטור, והולכים לאיבוד מבין המבחר הרב הקיים, שמקשה עליכם לבחור את המכשיר שהכי מתאים לכם? מעוניינים להבין מה כדאי לבדוק כשקונים דפיברילטור או איך להשוות הדפיברילטורים לרכישה בצורה נכונה ומוצלחת? בכל מקרה, הגעתם בדיוק למקום הנכון.
במאמר זה נבין כל מה שחשוב לדעת על בחירת דפיברילטור לרכישה בצורה חכמה, כך שהמכשיר יתאים לצרכים ולתקציב שלכם בצורה מרבית.

מה כדאי לברר לפני קניית הדפיברילטור

להלן הדברים העיקריים שכדאי לכם לבדוק ולברר לפני שאתם מבצעים רכישה של מכשיר דפיברילטור:

מה הם מאפייני המכשיר?

ראשית, כדאי לבדוק את מאפייני המכשיר, ולהשוות אותם למאפיינים של מכשירים אחרים ולשימוש שלכם.
למשל, האם היצרן מוכר? מהי ארץ הייצור של המכשיר? מהו אורך חיי הסוללה, מספר שעות ההפעלה של הסוללה וכמות השוקים החשמליים של הסוללה? האם המכשיר מגיע עם מחוון סטטוס? האם המכשיר דוחה רטיבות ואבק?

האם המדבקות של המכשיר סטנדרטיות או שלא? האם יש חיבור קבוע למדבקות? האם המכשיר תומך בעדכונים, ואם כן – באיזו שיטה? האם שפת המערכת היא עברית (או שפת האם שלכם)? האם יש למכשיר אישור FDA? מהי תקופת האחריות? ולא פחות חשוב (אך בטח לא הכי חשוב) – מהו מחיר המחירון של המכשיר? ומהי עלות האחזקה שלו תבררו את כל אלו על המכשירים שאתם רוצים לקנות, ותשוו את המאפיינים של הדפיברילטורים השונים. וזאת כדי שתוכלו למצוא את המכשיר האיכותי ביותר, שיתאים לכם ככל האפשר.

האם יש אחריות? ואם כן, מה תנאיה?

כשקונים דפיברילטור לרוב מקבלים אחריות של 5 עד 8 שנים, על המכשיר ולא על הסוללות. כשאתם קונים את המכשיר, חשוב לוודא האם אתם באמת מקבלים אחריות, ואם כן מה תנאי האחריות.
רצוי להעדיף חברות המספקות לכם אחריות מקיפה ככל הניתן, עם תנאים טובים, כמו קבלת מכשיר חלופי באופן מיידי במקרה של תקלה במכשיר המקורי. בנוסף, רצוי שהאחריות תהיה כמה שיותר ארוכה. אך שימו לב שאם האחריות היא לטווח ארוך מדי (מעל 8 שנים), אז זה מעט חשוד, כי מדובר בטווח זמן לא אמין לשם נתינת אחריות על מוצר מסוג זה.

איפה ואיך ניתן לממש את האחריות?

כדאי לבדוק איפה תוכלו לקבל את האחריות אם יש לכם תקלה במכשיר.
תבררו האם האחריות היא של היצרן או של החנות ממנה קניתם.

שימו לב שאם יש רק חנות אחת שמספקת לכם אחריות – אז במקרה של תקלה במכשיר, הדורשת תיקון או החלפה, אולי תיתקלו בבעיה לא נעימה. מה שלא יקרה אם אתם קונים מרשת שיש לה כמה סניפים בארץ, בהם תוכלו לממש את האחריות על המוצר.

האם יש יותר מחברה אחת המשווקת את המכשיר?

תבדקו האם הדפיברילטור שאתם רוצים לרכוש נמכר בכמה מקומות או רק במקום אחד.
אם המכשיר שאתם רוצים לקנות משווק על ידי חברה או חנות אחת בלבד, ולא ניתן למצוא אותו בחנויות אחרות, אז כדאי שתדעו שיש בזה משהו חשוד. שאלו את עצמכם – למה המכשיר משווק רק באותה חנות? אולי חנויות וחברות אחרות מודעות לדברים שאתם לא יודעים ומחליטות שלא להציע מכשירים אלו מסיבה מסוימת?

איזה גוף מקצועי משתמש במכשיר?

כדאי לברר אם יש גופים מקצועיים – כמו בתי חולים, מד"א, ארגוני הצלה, אמבולנסים פרטיים וכו' – שמשתמשים במכשיר שאתם רוצים לרכוש. זה יעזור לכם לוודא שמדובר במכשיר איכותי, שאפשר לסמוך על היצרן שמייצר אותו.

איזה דגמים יש, ומהו הדגם שנראה לכם הכי מתאים עבורכם:

  • דגם חצי אוטומט.
  • דגם אוטומט מלא – חיצה על כפתור אחד בלבד, וכל השאר קורה לבד….
  • דגם בעל חיווי העיסוי בזמן אמת – דגם שמתקן את איכות העיסוי שלך בזמן אמת ואומר לך על כל לחיצה על בית החזה את היעילות שלה לצורך ההחייאה.

תשאלו את עצמכם מי המטפל, במי הוא הולך לטפל, ואם איזה מכשיר הייתם רוצים שהוא יטפל….

מעוניינים שנציג החברה יחזור אליכם?

לקביעת פגישת יעוץ ואו הצעת מחיר פנה עוד היום, לחטיבת ההדרכה.